V tomto experimentu zkoumáme, jak lidé vnímají rozdíly mezi autolaky, které mají zarovnaný pigment se vzorovým tvarem auta v různém směru.
Zajímá nás, které zarovnání lidé vnímají jako atraktivní, a které ne.
Bude Vám postupně promítnuto 10 sad obrázků; každá se skládá ze 7 menších obrázků.
Váš úkol tentokrát bude:
Ohodnoťte vizuální atraktivitu jednotlivých obrázků na stupnici 0 (nejméně atraktivní) až 6 (nejvíce atraktivní) bodů.
Vždy si nejprve stanovte extrémy (nejvíce a nejméně atraktivní obrázek).
V tomto experimentu používáme pro hodnocení posuvné stupnice. Experiment nefunguje v některých aplikacích od Facebooku - použijte, prosím, jiný prohlížeč.
Experiment můžete provádět i na mobilních telefonech.
Provádíte-li experiment na počítači, stiskněte klávesu F11 pro zobrazení přes celou obrazovku (stejnou klávesou se následně vrátíte původní zobrazení).
V tomto experimentu nesbíráme Vaše osobní údaje, podle kterých by bylo možno Vás identifikovat - ukládáme velikost Vašeho displeje, rychlost Vaší odpovědi a Vaši odpověď.
Provádění experimentu můžete kdykoliv ukončit tlačítkem [ Konec ].
Experiment spustíte kliknutím na tlačítko: [ START ].
|